![]() |
| huhuhu... |
![]() |
| ak tharu time nie... tkejut pon ade.. |
![]() |
| malu nk tiup smpi ade sorg bdak dtg kt meja ktorg... huhu.. |
![]() |
| my bff... i lOve u! |
![]() |
| makan time |
![]() |
| tharu dowh! |
![]() |
| siap ade pnyampaian hadiah.. hihihi... tx ida for the nice shawl n i like it! |
![]() |
| muka ak yg blur.. |
![]() |
| smpt ag tuh! |
waaa...tx sume yg tlibat...krew2 tv3(hek2 cm ade je)..ak ske sgtt100...tx kpda pihak penaja...byk yg korg bg...ak xthu nk ckp cmne td...speechless..hadiah yg sgt cntik..tx sgt22222222222.....ak xthu nk ckp cmne...
tharu weh..
bdday girl
atiq!










No comments:
Post a Comment